OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Právo spotřebitele.cz

Den po svátku práce jsme spustili do ostrého provozu internetový portál pro advokátní kancelář JUDr. Petry Huškové, zabývající se zpětným získáváním bankovních poplatků od bank za úvěry. Není to první projekt tohoto druhu, ale díky důkladným analýzám jsme již od počátku věřili v úspěch, který se však teprve ukáže.

 
 

Případová studie projektu — Právo spotřebitele.cz

 Dobré reference na naší práci byly důvodem pro to, aby nás advokátní kancelář JUDr. Petry Huškové oslovila. Na začátku proběhlo několik jednání, během nichž jsme si s klientem ujasnili cíl a cestu k němu. Hned od počátku bylo jasné, že k cíli povedou zejména důkladné SEO analýzy a analýzy uživatelského chování návštěvníků portálu.

Úkolem pro nás bylo připravit portál, který bude k zákazníkům jasně komunikovat, proč spolupracovat právě s Právo-spotřebitele.cz. a to jak z hlediska grafiky, tak funkčnosti i obsahové částí, tedy textů včetně jejich optimalizace pro vyhledávače.

Cílem bylo také prezentovat Právo-spotřebitele.cz jako důvěryhodného partnera pro vymáhání poplatků zpět od bank a dosáhnout maximální konverze ve formě registrace ke spolupráci. Součástí portálu měla být i kalkulačka, která návštěvníkovi spočítá úsporu díky vrácení a dalšímu zrušení placení poplatků, A další funkcionality se průběžně přidávají a rozšiřují.

Klient vyžadoval komplexní podporu při přípravě a spuštění projektu. Proto jsme připravili podrobnou analýzu hledanosti frází souvisejících s tématem bankovních poplatků u jednotlivých bank. Diskutovali jsme také rozvržení prvků tak, aby vše bylo na správném místě a motivovalo návštěvníky k registraci ke spolupráci. Klient si vyžádal také značnou podporu v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) na celém portálu.
Další korky následují a připravují se, můžeme jmenovat implementaci propojení s interním právním systémem klienta, příprava dalšího projektu apod.

 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce