OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Politika kvality

Jeff Bezos: Hodnoty jsou magnetické. Hodnoty přitahují.
Laurin & Klement, 1914: Jen to nejlepší, co můžeme udělat, jest pro naše zákazníky dosti dobré.

ISO certifikát eStudio.czNaše společnost je významnou organizací ve své oblasti podnikání a má více než desetiletou tradici a zkušenosti. Mezi naše dlouhodobé klienty patří významné obchodní, výrobní a distribuční firmy, které oceňují přínos v oblasti internetových stránek, elektronického obchodování a internetového marketingu.
Našimi hlavními činnostmi jsou především služby při vytváření designu (redesignu), implementaci a dalším rozvoji a správě internetových stránek a eshopů - elektronických obchodů pro B2C i B2B, a jejich SEO optimalizaci. Námi realizovanéwww stránky a e-shopy jsou silným marketingovým a obchodním nástrojem našich zákazníků.

Společnost realizuje  také implementace ekonomického systému, prodej, servis a správu výpočetní techniky a sítí, mobilních telefonů a parfémů.

Dodáním zboží nebo služeb pro nás vztah dodavatel - odběratel nekončí, cílem je následná péče o klienta a budování dlouhodobého partnerského vztahu. Společnost a její zaměstnanci dělají vše pro to, aby zákazníci byli se službami vždy spokojeni. Dobré jméno firmy je podloženo odpovědnou prací založené na poctivém a seriozním jednání se zákazníky.

V roce 2009 bylo vedením společnosti rozhodnuto o postupném zavedení Systému managementu kvality (QMS) podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009.
QMS tvoří integrovaný systém se systémem řízení organizace. Vedení společnosti se zavazuje neustále zlepšovat efektivnosti řízení, především prostřednictvím stanovených cílů, cílových hodnot, programů a kontrolních mechanizmů.

V oblasti řízení kvality to znamená především:

  • plnění požadavků a přání našich zákazníků je základním cílem společnosti; spokojenost a prosperita zákazníka je vždy na prvním místě,

  • služby zákazníkům jsou poskytovány v nejvyšší kvalitě; zákazníci se setkávají s všestrannou ochotou a pomocí pracovníků společnosti; důležitým aspektem služeb je vždy odborně posoudit požadavek klienta a navrhnout, doporučit a zrealizovat profesionální řešení, neustupovat klientům při nevhodných a neodborných požadavcích; o zákazníka pečujeme, vysvětlujeme mu naši práci a klient zůstává a využívá načerpaných zkušeností v internetovém světě,

  • naše organizace je ryze česká společnost s místem podnikání v regionu, ve kterém podniká; snaží se nabídnout především kvalitní služby, podporuje ekologické smýšlení a charitativní aktivity,

  • své konání směřujeme k posílení tradice a dobrého jména společnosti spolu s maximální snahou rozšiřovat kvalitu i kvantitu nabízených služeb a tím zajistit dlouhodobou perspektivu společnosti a tím i jistoty našich zákazníků,

  • základními pravidly vystupování pracovníků společnosti je pozitivní přístup, slušné chování a vystupování i mimo pracoviště, vysoká profesionalita a odborná úroveň, morální poctivost a vysoká osobní odpovědnost za kvalitu vlastní práce, spolehlivost a serióznost, dodržování stanovených postupů systémů kvality a předkládání návrhů na trvalé zlepšování jakékoli činnosti společnosti,

  • společnost vytváří příznivé pracovní podmínky pro své pracovníky; pracovníci si vzájemně pomáhají a posilují tím týmový způsob plnění svěřených úkolů, vytváří na pracovišti dobré pracovní a lidské vztahy; zaměstnání ve společnosti je pro pracovníky prestižní záležitost,

  • nástroji k neustálému zlepšování efektivnosti systému řízení kvality jsou především identifikace, přezkoumání a vyhodnocení závažnosti všech aspektů, stanovení cílů, záměrů a definovaný systém kontrolních mechanizmů.

Zde je možné prohlédnout si či stáhnout náš ISO certifikát.

 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce