OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Dotazník spokojenosti zákazníka

Vážený zákazníku,

děkujeme, že jste se rozhodl/a se s námi podělit o Váš názor. Pomůže nám ke zlepšení námi poskytovaných služeb.
Směle do toho. Věříme, že Vás vyplnění dotazníku příliš nezdrží.

Hodnotící stupnice:

  • od 1 /výborné/
  • do 5 /nedostatečné/
  • 0 /nemohu posoudit, nevím/

Děkujeme Vám za Váš zájem a podporu!

Dodávané produkty a služby

1. Kvalita

Jste spokojení s kvalitou našich produktů, řešení Vašeho požadavku nebo dodávanou službou?

1 2 3 4 5   0

2. Termíny dodání

Reagujeme včas a dostatečně rychle na Vaše požadavky?

1 2 3 4 5   0

3. Cena produktů a služeb

Prosíme o porovnání s jinými dodavateli.

1 2 3 4 5   0

Pracovníci

4. Odbornost, odborná znalost

Dostáváte profesionální, přesné, správné a dostatečně srozumitelné informace?

1 2 3 4 5   0

5. Zájem o zákazníka, vstřícnost

Jste spokojeni s přístupem našich pracovníků a obchodních a marketingových zástupců?

1 2 3 4 5   0

6. Komunikace

Jste spokojeni se způsobem komunikace našich pracovníků?

1 2 3 4 5   0

Zhodnocení průběhu projektu

7. Obchodní část, obchodní jednání se zástupcem naší společnosti

1 2 3 4 5   0

8. Implementační část, jednání v průběhu vzniku a implementace vašeho projektu

1 2 3 4 5   0

9. Přesnost a kvalita dokumentace

1 2 3 4 5   0

10. Kvalita samotného produktu, služby

1 2 3 4 5   0

11. Servis a péče v průběhu rutinního provozu

1 2 3 4 5   0

K firmě obecně

12. Četnost a pravidelnost naší péče

Vyhovuje Vám péče o Vás jako zákazníka?

1 2 3 4 5   0

13. Přístup k řešení reklamací

Jste spokojeni se stávajícím systémem řešení Vašich reklamací?

1 2 3 4 5   0

14. Reference, doporučení

Doporučili byste naši společnost, naše produkty nebo služby dalším zájemcům?

Ano Ne

Na závěr dovolte odlehčující otázku. Odpověď na ní poslouží jako důležitá informace pro naše marketingové oddělení.

15. Jaké posloucháte rádio?

Připomínky a návrhy

Položky označené * jsou povinné.
 

 
 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce