logo Zobrazit newsletter online  |  Přejít na eStudio.cz

srpen 2011

[osloveni]
přišel čas pro další vydání našeho občasníku – newsletteru, ve kterém Vám přinášíme typy na zlepšení Vašeho internetového podnikání. V tomto vydání za Vámi přicházíme s uceleným tématem "Sociální sítě". Věříme, že pro Vás bude jeho obsah zajímavý.  

line

Účinně podpoříme Vaše podnikání a prezentaci na internetu

V minulém newsletteru jsme se věnovali PPC kampaním a srovnávačům zboží. Dnes je náš newsletter věnován fenoménu poslední doby a tím jsou sociální sítě. My se budeme věnovat aktuálně konkrétně síti Facebook. Proto pro vás máme dnes připraveného průvodce možnostmi sítě Facebook. Získáte informace o tom, jak jednotlivé Facebook nástroje fungují, k čemu jsou a co

trzby
vám vlastně tyto aplikace přinesou a jak je lze využít pro podporu vašeho podnikání. Níže jsme pro vás připravili tipy týkající se sociální sítě Facebook.

line

Pomáháme efektivně využít možností sociální sítě Facebook

Víte, že...

trzby
Svůj profil na sociální síti Facebook má cca 2 750 000 uživatelů internetu v České republice starších 18 let? To je téměř polovina obyvatel v produktivním věku, tedy obyvatel s tou správnou kupní silou. To je argument, proč být aktivní na Facebooku. A jak to provést? Na to vám odpoví následující řádky a odstavce.
line


Čím více fanoušků, tím lépe.


Fanouškem vašeho webu se stane uživatel Facebooku, který v boxu fanoušků (Like boxu) klikne na tlačítko "Líbí se mi". Teprve tento "klik" zvyšuje počet lidí, kterým se líbí váš web do té míry, že se stane jeho fanouškem. Zpráva o tom, že se stal uživatel fanouškem vašeho webu, se automaticky objeví i na profilu jeho přátel. Tím říká svým přátelům: "Běžte se tam taky podívat, stojí to za to." Takové doporučení je nade všechny marketingové a obchodní nástroje. Dalo by se to přirovnat k "šuškandě", je to i určitá forma virálního marketingu. Každý
trzby
fanoušek vám přináší další fanoušky. Chcete zvýšit počet uživatelů a návštěvníků, kteří o vás budou vědět? Pak využijte možností, které vám Facebook dává prostřednictvím svých následujících nástrojů.

line


Získejte hlasy pro váš web či e-shop!


Tlačítko "Líbí se mi" (Like button)

trzby Proč to mít: Tlačítko "Líbí se mi" zajišťuje šíření pozitivních reakcí na váš web či e-shop mezi uživateli sítě Facebook. Uživatelé Facebooku tak vlastně hlasováním vyjadřují sympatie vaším stránkám.

Chci více informací o tom, jak získat hlasy pro svůj web
či e-shop.


Neváhejte a kontaktujte nás pro zřízení tlačítka "Líbí se mi" na stránkách vašem webu či e-shopu!

line


Získejte nadšené fanoušky pro svůj web či obchod!


Box "Staňte se fanouškem" (Like box)

trzby Proč to mít: Cílem použití boxu "Staňte se fanouškem" je rychle a snadno získat co nejvíce fanoušků = potencionálních zákazníků vašeho webu nebo e-shopu. Čím více fanoušků, tím lépe!

Není důvod se obávat malého počtu fanoušků na začátku. I internetové projekty, které dnes mají statisíce fanoušků, nějak začínali… Důležité je, že se bude dařit získávat postupně nové fanoušky. I v tom vám pomůžeme.

Chci více informací o tom, jak získat nadšené fanoušky pro svůj web či e-shop.

Neváhejte a kontaktujte nás pro zřízení boxu "Staňte se fanouškem" na vašem webu či e-shopu!

line


Získjete pro sebe snadno a zdarma publicitu!


Box "Komentáře" (Comments box)

trzby Proč to mít: Pomocí boxu "Komentáře" se zobrazují komentáře k vašim stránkám a produktům na Facebook profilech uživatelů, kteří tyto komentáře zadali. Tím se zvyšuje publicita a povědomí o vašem webu či e-shopu.

Není důvod se obávat negativních a hrubých komentářů. Právě díky tomu, že na Facebooku mají uživatelé svoji identitu, na rozdíl od současně používaných anonymních diskuzí na e-shopech a webech, jsou zkušenosti takové, že komentáře uživatelů Facebooku jsou slušné a věcné.

Chci více informací o tom, jak pro sebe snadno a zdarma získat publicitu.

Neváhejte a kontaktujte nás pro zřízení boxu "Komentáře" na stránkách vašeho webu či e-shopu!

line


Získejte snadno více registrovaných uživatelů!


Box pro registraci / přihlášení (Registration/Login box)

trzby Proč to mít: Box "Registrace" zjednodušuje uživatelům Facebooku registraci resp. přihlášení a zpříjemňuje a zrychluje tak proces nakupování a objednávání. Umožňuje snadno získat více registrovaných zákazníků.

Chci více informací o tom, jak snadno získat více registrovaných uživatelů.

Neváhejte a kontaktujte nás pro zřízení boxu "Registrace / Přihlášení" na stránkách vašeho webu či e-shopu!

line


Ukažte to nejoblíbenější!


Box "Doporučení" (Recommendation box)

trzby Proč to mít: Box "Doporučení" zobrazuje seznam produktů / stránek z vašeho e-shopu či webu, které označili návštěvníci tlačítkem "Líbí se mi". Jedná se o seznam tzv. "návštěvníky nejoblíbenějších" a nejvíce doporučovaných stránek na e-shopu či webu.

Chci více informací o tom, jak ukázat to nejoblíbenější
ze svého webu či e-shopu.


Neváhejte a kontaktujte nás pro zřízení boxu "Doporučení" na stránkách vašeho webu či e-shopu!

line


Prodávejte přímo na Facebooku!


Internetový obchod na Facebooku (Facebook shop)

trzby Proč to mít: Díky Facebook obchodu snadno a rychle rozšíříte svoji působnost, získáte další prodejní kanál = další e-shop a oslovíte více potencionálních zákazníků, získáte více zákazníků a zvýšíte prodeje.

Není důvod se obávat vysokých investic. Facebook e-shop vyžaduje investice v řádu jednotek tisíc korun.

Chci více informací o tom, jak prodávat přímo
na Facebooku.


Neváhejte a kontaktujte nás pro váš další e-shop snadno, rychle a levně!

line


Všemi těmito způsoby a cestami vás rádi provedeme.
Pokud aktuálně Facebook profil založen nemáte, samozřejmě ho pro vás zařídíme.

Rádi s vámi u dobré kávy probereme možnosti využití Facebooku pro vaše podnikání.

I my budeme rádi, když se stanete našimi fanoušky…

PS: Konkurence sociálně sítě Facebook však nespí. Možná jste slyšeli o tom, že společnost Google, která cítí, že jí Facebook ubírá uživatele, vyvinula svoji verzi sociální sítě s názvem "Google +". Ale o tom až příště.
Pokud jste však nedočkaví, kontaktujte nás!

line

Nové projekty

Parfémy-eva.cz

Internetový obchod
Parfémy-Eva.cz

Internetový obchod Parfémy-Eva.cz je naším vlastním projektem. Jedná se o internetovou parfumerii, kterou provozujeme a realizovali jsme ji ve spolupráci s naším dlouholetým obchodním partnerem. Pro e-shop Parfémy-Eva.cz jsme realizovali grafický vzhled, implementovali jsme ho na internetovém systému Reflex a realizujeme pro něj aktivity z oblasti internetového marketingu (SEO optimalizace, copywriting – originální texty, registrace do katalogů, PPC kampaně a další).

autodíly-nechanice

Internetový obchod
Autodíly-Nechanice.cz

Náš dlouholetý klient nás oslovil s plánem vybudovat nový e-shop. Tento další projekt tohoto klienta se týká použitých i nových autodílů. Předchozím projektem byla prezentace www.likvidace-nechanice.cz. Po spuštění projektu má zákazník k dispozici přehledný a graficky čistý internetový obchod, na kterém jsou autodíly roztříděné podle značek aut i podle skupin autodílů. Pro projekt jsme dodávali grafický design, náš internetový systém Reflex a samozřejmě jsme celý projekt řídili.

Sortimo

Internetová prezentace
Sortimo.cz

Pro našeho dlouholetého klienta jsme realizovali další projekt – internetovou prezentaci Sortimo vestaveb do vozidel. Cílem je výrazně prezentovat již dříve poskytované služby nově na samostatné internetové prezentaci. Do projektu jsme přispěli grafickým designem podle zadání klienta, dále jsme implementovali náš systém Reflex, prezentaci postupně plníme originálními texty a provádíme SEO optimalizaci. Pro tento projekt realizujeme pravidelnou měsíční službu SEO péče o web.


Vodomery.cz

Internetová prezentace
Vodoměry.cz

Pro společnost RENOVA, s.r.o. jsme provedli redesign internetové prezentace www.vodomery.cz. Po domluvě s klientem jsme provedli úpravu struktury webové prezentace a mírné potlačení současného e-shopu do pozadí. Důraz je kladen na prezentaci služeb a na "call-to-action" (výzvu k akci). Pro Vodoměry.cz jsme navrhli moderní a čistý design, implementovali ho na nové verzi systému Reflex a kompletně ho opatřili novými texty. Za zmínku stojí také výběr kontaktů podle regionu.

bonusy.solight.cz

B2B bonusový systém
bonusy.solight.cz

Pro společnost Solight s.r.o. jsme připravili bonusový program pro prodejce a dealery této společnosti. Všichni obchodní partneři najdou tento program na adrese bonusy.solight.cz. Bonusový program umožňuje prodejcům, kteří nakupují od Solight, sbírat za své objednávky body a následně za ně vybírat a měnit je za odměny. Jedná se svým způsobem o věrnostní program pro B2B segment, díky kterému si společnost Solight buduje loajalitu svých velkoobchodních odběratelů.

Autosklo

Flashový konfigurátor
autoskel na Autosklo-HAK.cz

Unikátní konfigurátor tónování autoskel jsme vyvinuli, ve spolupráci s našimi odborníky na flash technologie, pro společnost AUTOSKLO - H.A.K. spol. s r.o. Jedná se o zásadní a progresívní rozšíření dnes již zavedené internetové prezentace společnosti AUTOSKLO – HAK. Konfigurátor zákazníkům přináší skvělou možnost vyzkoušet si přímo na webu, jak budou slušet tónovaná autoskla právě jejich typu a zejména barvě vozidla. Tento konfigurátor se stal pro Autosklo-HAK významnou konkurenční výhodou.


line


Pokud jste dočetli až sem, věnujte nám ještě pár sekund. Připravili jsme opravdu kratičký dotazník obsahující dvě otázky, ve kterém se s námi podělíte o vaše pocity z tohoto vydaní Newsletteru eStudio. Děkujeme.
Podělte se s námi o váš názor v následujícím dotazníku.

     Podporujeme:

Nadace Pomozte dětem!Občanské sdružení Sociální služby SvětluškaObčanské sdružení Zdravotní klaunSdružení obrany spotřebitelůFond ohrožených dětíCentrum přípravy koní pro hiporehabilitaciJsme zelená firma
line2

Pokud již nechcete, abychom Vám zasílali užitečné informace a tipy pro rozvoj Vašeho podnikání na internetu, můžete se odhlásit z odběru newsletteru tak, že odpovíte na tento e-mail a do předmětu napíšete: NEPOSÍLAT.

2000 - 2011 © eStudio