OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Copywriting

Chcete na svém webu či e-shopu naplnit vaše obchodní cíle? Chcete mít na webu obsah, který návštěvníky vašeho webu zaujme? Pak je tu náš webový copywriting – psaní textů pro web. 

Co to je copywriting:

Copywriting je psaní textů (v našem případě psaní textů pro web). Dobře napsané texty dokážou udržet potencionálního zákazníka na vašem webu. My jsme zákaznicky orientovaní. Umíme se „vžit do kůže“ vašich zákazníků. Na obsah – tedy zejména právě na texty – se proto díváme očima vašeho zákazníka, nikoliv tedy očima svýma, nebo vašima. Respektujeme cíle vašeho webu.

Co získáte díky profesionálnímu copywritingu od nás:

  • obsah, který pomůže splnit vaše obchodní cíle,
  • efektivní texty pro web, které zaujmou návštěvníky webu,
  • texty zaměřené na vaši konkrétní cílovou skupinu,
  • zajímavé a atraktivní titulky,
  • texty orientované na vašeho zákazníka,

ale také např.

 

Copywriting a SEO optimalizace

Ve spojení se správnou SEO optimalizací pro vyhledávače je copywriting jedním z klíčových prvků k dosažení úspěchu v internetovém marketingu. Ne nadarmo se říká „obsah je král“. A proto disponujeme specialisty – copywritery, kteří se dobře vyznají v zákoutích SEO optimalizace při psaní textů pro web.

Copywriting a cílová skupina

Při psaní textů nejen pro web ctíme vaše cíle a záměry. Je pro nás důležité poznat vaše zákazníky, vaši cílovou skupinu. Teprve pak jsme schopni texty „ušít na míru“ tak, aby správně působily na vaše potenciální zákazníky.

Copywriting a marketing

Nemusí se to na první pohled zdát, ale copywriting se jako marketingová disciplína objevuje všude kolem nás. Copywriteři se podílej na marketingových (a obchodních) textech, které se vyskytují v reklamních letácích, v reklamních sloganech, firemních claimech, v nabídkách, které všichni dostáváme např. od bank, v elektronických infomailech a newsletterech, v rozhlasových i televizních spotech a samozřejmě i v textech pro web. I firemní vize jsou svým způsobem marketingově napsány, protože kromě toho, že mají skutečně vyjadřovat, kam firma jde, se mají především líbit zákazníkům a prošli rukama copywriterů.

Najměte si copywritera! Výsledek jeho práce na sebe nenechá dlouho čekat. Stačí pouze zanechat nám adresu vašeho webu, váš e-mail a telefonní kontakt na vás. O zbytek se už postaráme my.

 
Položky označené * jsou povinné.
 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce