OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Poradna

Na trhu s webovými aplikacemi se pohybujeme už přes 12 let. Za tu dobu jsme při jednáních se zákazníky zaslechli obrovské množství dotazů. Velká množina z nich se pravidelně opakuje, a proto jsme se rozhodli, že je pro Vás postupně připravíme v písemné podobě a dáme je k dispozici na web. Věříme, že zde i Vy najdete odpověď na Vaše otázky.

Pokud byste se zde nedozvěděli přesně to, co jste potřebovali vědět, nebo jste na této stránce nenašli odpověď na Vaši otázku vůbec, neváhejte nám to dát vědět. Kontaktujte nás, zeptejte se nás přímo po telefonu (603 201 845), nebo nepřímo prostřednictvím formuláře na konci této stánky.

 
 

Systém Reflex CMS / E-shop

 

Proč bych si měl vybrat právě Váš administrační systém?

To je jednoduché. Náš CMS (chcete-li administrační, nebo redakční) systém Reflex Vám ušetří spoustu času a peněz. Jak je to možné?
Je totiž navržený a vyvinutý tak, aby umožňoval správu cca 98% obsahu webu, resp. e-shopu. Díky tomu totiž vůbec nepotřebujete nás jako implementátora, ale zvládnete vše vlastními silami.

Odpadá tak např. komunikace s námi, zadávání, kontrola a v beposlední řadě také fakturace za tyto úkony.

V mnohých firmách to navíc chodí tak, že mají tzv. konzultanta, který s námi komunikuje místo zákazníka. Tedy je nutná komunikace klient -> konzultant a konzultant -> eStudio.cz. A pak samozřejmě zpět. A provolaných minut, utraceného času a zbytečně vynaložených peněz přibývá. Předpokládáme, že ani onen konzultant nedělá svou práci zadarmo.

Zaujala Vás možnost správy téměř 100% obsahu webu resp. e-shopu vlastními silami? Kontaktujte nás! Máte další dotazy, na které jste nenašli odpověď v naší poradně? Napište nám je.

 
 

Co mám udělat pro to, abych se dozvěděl něco o tom, jak děláte weby a e-shopy?

S naším internetovým systémem Reflex, na kterém stavíme všechny projekty pro naše zákazníky, se můžete seznámit přímo na našem webu na stránce věnované tomu, jak u nás probíhá tvorba WWW stránek.
Dáváme však přednost osobní prezentaci, v rámci které hned na místě (u nás nebo u vás ve firmě) odpovíme na Vaše dotazy a najdeme nebo naznačíme řešení Vašich konkrétních potřeb. Zároveň hned na místě získáte rámcovou představu o ceně řešení.

 
 

Platí se nějaká licence? Pokud ano, jde o roční nebo jednorázovou platbu? Záleží na počtu osob, které systém využívají?

Ano, součástí kalkulace řešení je i licence našeho internetového systému Reflex. Platba za licenci je jednorázová. Není žádné omezení v počtu osob, které internetový systém Reflex používají, resp. kolik lidí přistupuje do administračního rozhraní z důvodu správy webu. Není zde ani omezení počtu spravovaných stránek.
Do administračního rozhraní bude mít přístup kdokoliv, koho vy sami určíte.

 
 

Obsahuje redakční systém Reflex i možnost tvorby on-line formulářů?

Ano, náš internetový (chcete-li administrační nebo redakční) systém Reflex obsahuje možnost definice formulářů a jejich volitelné připojování k libovolným stránkám či šablonám v redakčním systému, resp. následně na webu. Všechny dotazy z webu jsou navíc nejprve (po automatické antispamové kontrole) ukládány do databáze. Seznam dotazů je přístupný právě v administračním rozhraní. Systém Reflex umožnuje na dotazy přímo z redakčního systému odpovídat. Dotazy i odpovědi lze zároveň odesílat na zvolený e-mail, a to tak, že dotazu přisoudíme volitelnou emailovou šablonu. Tyto šablony je opět možné upravit v administraci.

 
 

Implementace

 

Mám to k vám poměrně daleko, může to způsobit nějaké problémy v průběhu vzniku webu / e-shopu?

Naše zkušenost potvrzuje, že nezáleží na tom, odkud klient je. Máme klienty z Prahy, Rumburku, Jindřichova Hradce, Humpolce, Liberce, Tábora a dalších měst mimo region východních Čech.
Rádi se s Vámi setkáme osobně, ale není to podmínkou. I když preferujeme Vaši návštěvu u nás, abyste nasáli atmosféru a viděli naši firmu, rádi za Vámi v případě vážného zájmu přijedeme a představíme se Vám osobně.
Máme dokonce několik klientů, se kterými jsme se opravdu nikdy neviděli a vše řešíme elektronicky či telefonicky. Ani jeden ze způsobů nás nijak v práci a komunikaci neomezuje, jsme pružní a přizpůsobíme se.

 
 

Jak dlouho trvá, než můj web / e-shop vznikne?

Jednodušší webové prezentace jsme schopni zrealizovat velice rychle, náročnější weby během několika týdnů. E-shopy realizujeme dle náročnosti obvykle do dvou měsíců od podpisu smlouvy. Na každý projekt však vzniká konkrétní harmonogram, který je se zákazníkem potvrzen a odsouhlasen.
Tento harmonogram je pak plánem prací a reakcí jak na straně nás jako dodavatele, tak na straně Vás, jako klienta. Splnění harmonogramu a včasné nasazení projektu do rutinního provozu je závislé na bezproblémové součinnosti obou stran.
Pozdní reakce zákazníka např. na dodaný grafický návrh způsobuje stejně významné zdržení v projektu, jako např. to, že my - jako dodavatel - bychom pozdě dodali např. testovací verzi projektu ke korekturám.

 
 

Z kolika grafických návrhů si budu moct vybrat vzhled svého nového webu nebo e-shopu (kolik jich je v ceně)?

V ceně je standardně jeden grafický návrh, který vzniká po dohodě se zákazníkem – tedy po přesném grafickém zadání (struktura, barevnost, styl designu atd.). Tím se minimalizuje množství situací, kdy je zákazníkem návrh nepřijat. Grafický návrh následně projde korekturami - upravuje se na základě faktických připomínek zákazníka.
Naši grafici jsou zvyklí pracovat najisto, tzv. "na první dobrou", protože práce je na webové grafice spousta a stojí to čas. Samozřejmě můžeme nejdříve projít konkurenční weby a galerie šablon a vybrat vzor. Také je možné vám připravit více návrhů, ale za cenu více návrhů.
Dobré je vědět a mít jasno v tom, co se líbí, mít např. vytipované weby na internetu, které se líbí, které lze vzít jako „vzor“, resp. některé prvky z nich.

 
 

Zákaznická podpora

 

Jak probíhá vyřízení mého požadavku na úpravy již běžícího webu / e-shopu?

Standardně probíhá vyřízení požadavku tímto způsobem.

  • přijmutí požadavku a jeho vyjasnění s Vámi
  • přiřazení priority požadavku a zadání do ISO systémů
  • zadání řešiteli
  • analýza řešení
  • v případě složitějších zásahů proběhne konzultace řešení s Vámi
  • kalkulace řešení
  • schválení kalkulace z Vaší strany
  • realizace řešení
  • testování kompatibility v prohlížečích
  • vystavení na testovací verzi
  • konzultace s Vámi a schválení z Vaší strany (případné korektury a doplnění)
  • vystavení do ostrého provozu a informace směrem k Vám o nasazení
  • fakturace

Samozřejmě v případě menších úprav se některé činnosti z tohoto seznamu nevykonávají. Jsme stabilní firma s odborníky na jednotlivé činnosti, disponujeme ISO certifikátem a máme zavedeny procesy, které zajišťují hladký průběh jak zakázky, tak i servisního požadavku. Každá činnost vyžaduje svůj čas, a abychom odevzdali kvalitní práci, je nutné požadavky precizně analyzovat, vše si s Vámi odsouhlasit a po realizaci pečlivě otestovat.
Pokud potřebujete na Vašem webu nebo e-shopu cokoliv upravit, změnit, neváhejte nás kontaktovat. Věříme, že s našimi službami budete spokojeni.

 
 

Budu vás potřebovat při správě svého webu / e-shopu?

Správu webu od nás máte plně ve své moci. Administrační rozhraní internetového systému Reflex umožňuje správu cca 98% obsahu, vytváření vlastních položek menu, nových stránek v různých šablonách, úpravu kontaktů vlastními silami bez nutnosti našeho zásahu, správu veškerého textového i obrazového a video obsahu, vytváření vlastních fotogalerií a jejich připojování k jakékoliv stránce… a mnoho dalších operací, které vám předvedeme a vysvětlíme.
Do administračního rozhraní Vás samozřejmě v ceně projektu zaškolíme.
Samozřejmě to vše za předpokladu, že budete mít čas Vy osobně, nebo máte ve firmě zaměstnance, který bude mít za úkol starat se o obsah na webu, tvořit texty, stránky, přidávat obrázky, aby byl web živý a zajímavý.
Pokud tomu tak není a nejste schopni toto vlastními silami zabezpečit, nebo ne v rozsahu a kvalitě, která by Vás uspokojila, jsme připravení Vám s tímto pomoci. Jsme schopni texty vytvořit, samozřejmě je naplnit, naoptimalizovat a prolinkovat. Stejně tak jsme schopni pomoct s naplněním fotogalerií, připojením videa, nebo pro Vás kompletně zajistit správu obsahu.

Samostatnou kapitolou je SEO optimalizace webu resp. e-shopu. Pro základní SEO lze v určitých případech vystačit si vlastními silami, nicméně SEO je poměrně komplexní disciplína, kde doporučujeme svěřit se nám s důvěrou do péče. Rozsah SEO péče samozřejmě společně dohodneme tak, aby to vyhovovalo Vašim možnostem a cílům. Stačí nás jen kontaktovat a zkonzultovat s námi aktuální situaci.

 
 

Je nutné objednávat a platit službu „technická podpora“? Co konkrétně obsahuje?

Technická podpora, resp. "maintenance", což je garance funkčnosti a technické podpory, je volitelná služba. Zákazník ji tedy nemusí využívat a platit.
Tato garance a podpora zahrnuje:

  • neomezenou garanci na funkčnost aplikace (web, e-shop),
  • technologické a bezpečnostní aktualizace jádra systému Reflex,
  • přednostní technickou podporu a její garanci na "neomezenou" dobu.

Pokud konkurenční firmy tuto garanci zákazníkům nenabízejí, pak tito zákazníci nemají k dispozici aktualizace systému, ani garanci technické podpory. Stejně tak zákazníci nemají jistotu, že se za 2 roky dovolají do firmy, která jim web vyrobila. Se službou garance funkčnosti a technické podpory nebudete muset za několik let řešit investici do webu znovu a s někým jiným.

Služba garance funkčnosti a technické podpory je u nás volitelná - nepovinná, můžete ji vnímat jako pojištění či platbu za prodlouženou záruku. Cena za tuto službu se pohybuje ve standardní výši ve srovnání s konkurencí. Na tuto službu jsme schopni poskytnout slevu 10% při roční platbě.

 
 

Postaráte se o můj web, aniž bych využíval váš systém? Mám web (e-shop), nechci pořizovat nový (tenhle už mě tak stál až dost), ale nemám, kdo by se o něj staral, a výsledky jsou mizivé. Současný tvůrce už nefunguje nebo neví co s tím dál…

Ano, samozřejmě. Běžně tyto služby poskytujeme. Přebíráme starostlivost, tedy péči, o web či e-shop, který je v provozu, nicméně nerealizovali jsme ho my. V tomto případě mluvíme o službě SEO péče o web/e-shop.
Pro více informací nás kontaktujte. Případně můžete získat představu o tom, co tato služba obsahuje na našem webu v popisu služby SEO péče. Konkrétní kalkulaci jsme nicméně schopni dát až po první konzultaci s Vámi a analýze Vašeho projektu.

 
 

Internetový marketing

 

Je v ceně vytvoření webu nebo e-shopu také správa PPC kampaní?

Správa PPC není v ceně projektu standardně zahrnuta. Správa PPC kampaní je služba, která se obvykle sjednává zvlášť. Připravili jsme službu SEO péče, v rámci které se kompletně postaráme o Váš web nebo e-shop – tedy otextování, SEO optimalizace, správa PPC kampaní, srovnávače zboží pro e-shopy, sociální sítě, linkbuilding apod.

 
 

Kolik stojí otextování webu nebo e-shopu?

Cena za vytvoření textů (copywriting) je závislá na množství stránek, které je potřeba opatřit texty. Z toho vyplyne časová náročnost a z toho vyplývající cena. Pro kalkulaci pro Váš konkrétní případ nás kontaktuje.

 
 

Webhosting

 

Když k Vám převedu doménu a web, postaráte se mi o e-maily?

Ano, samozřejmě. Vaše potřeby jsme schopni pokrýt opravdu v celé šíři. Tedy nejen hosting pro Váš web nebo e-shop, ale postaráme se i Vaše e-mailové schránky. K dispozici jsou dokonce 2 verze webového rozhraní + administrační centrum pro vytváření nových schránek a tzv. "aliasů" vlastními silami, pokud k tomu máte určenou osobu. Pokud ne, rádi se o to postaráme my.
Budeme potřebovat znát Vámi požadované emailové adresy, hesla k nim Vám vygenerujeme nová, v tzv. bezpečném formátu (kombinace velkých a malých písmen a číslic), na přání můžeme nastavit Vámi požadovaná hesla. Hesla si můžete měnit sami v administračním rozhraní webmailu.

 
 

Jaké jsou parametry vámi nabízeného webhostingu? Co si mám představit pod pojmem aplikační webhosting?

Námi poskytovaný webhosting je profesionální aplikační webhosting na páteři internetu v datovém centru MasterInternet v Praze. Webhosting provozujeme na našich vlastních serverech Fujitsu-Siemens a HP s non-stop monitoringem (systém Nagios) a SMS upozorňováním administrátorů. Základní parametry webhostingu jsou:

  • 2GB datového prostoru
  • profesionální statistiky AwStat
  • FTP přístupy pro sdílení dat
  • e-maily - počet schránek bez omezení
  • POP3/IMAP
  • webmailový přístup prostřednictvím SquirrelMail resp. RoundCube

Pojmem nízká zátěž máme na mysli standardní zátěž webové prezentace, např. do 1000 uIP (unikátních návštěvníků denně), do 10 GB přenesených dat měsíčně. Běžné firemní internetové prezentace dosahují cca 5-30% těchto hodnot.

 

Nenašli jste v naší poradně odpověď na svoji otázku? Řekněte nám to. Pošlete nám svůj dotaz, odpovíme Vám na něj a zařadíme ho možná také mezi časté dotazy v naší poradně.

Pošlete nám svůj dotaz

Položky označené * jsou povinné.
 
 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce