OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Newsletter

Chcete dosáhnout opakovaných nákupů vašich současných zákazníků?
Chcete informovat vaše zákazníky o cenových akcích a novinkách?

Co to je newsletter?

Newsletter (někdy také „infomail“) je elektronický „leták“ zaslaný vašim zákazníkům prostřednictvím e-mailu. Newsletter obecně umožňuje komunikaci s vašimi zákazníky a to kdykoliv budete chtít. Jde o nástroj, díky kterému můžete pravidelně či nepravidelně (záleží zcela na vás) oslovovat vaše zákazníky s akčními nabídkami, novinkami a informacemi o vaší firmě a vašich službách či produktech. Jedním z hlavních cílů newsletteru při komunikaci s vašimi současnými je dosáhnout opakovaných nákupů vašich zákazníků.

Co získáte díky komunikaci s vašimi zákazníky prostřednictvím newsletteru?

  • Díky komunikaci se zákazníky prostřednictvím newsletteru získáte:
  • nové obchodní příležitosti pro vaši firmu
  • zvýšení výtěžnosti současných zákazníků
  • zvýšení vašich příjmů
  • zvýšení loajality vašich zákazníků
  • snížení odchodů vašich zákazníků ke konkurenci

 

Srovnání newslettru a tiskového inzerátu:

Cílenost komunikace:

Tiskový inzerát: necílený, snad jen v odborných médiích se dá mluvit o určité cílenosti
Newsletter: cílený na vaše zákazníky, na zájemce o vaše služby, možnost vytipování úzké cílové skupiny, možnost segmentace a cílené a navíc personalizované komunikace

Měřitelnost přínosu

Tiskový inzerát: neměřitelný přínos
Newsletter: přesně měřitelný v konkrétním obchodním či marketingovém přínosu = víme, který uživatel na základě newsletteru nakoupil nebo,vyplnil kontaktní formulář apod.

Vznik = náklady na výrobu:

Tiskový inzerát:
- od 5 000 Kč do 15 000 Kč – záleží na barevnosti, velikosti, kvalitě grafiky,…
Newsletter:
- první edice 6 000 Kč až 8 000 Kč (vzniká poprvé celá grafika a šablona, která se využije v každém dalším „vydání“ newsletteru), z této částky tvoří cenu grafického vzhledu cca 1 200 Kč
- každá další edice: 2 500 Kč až 3 500 Kč

Náklady na distribuci:

Tiskový inzerát: jednotky a až stovky tisíc za inzertní prostor – záleží na médiu, barevnosti, rozsahu,,..
Newsletter: 0 Kč

Toto srovnání vychází jednoznačně výhodně a pozitivně PRO newsletter.

 

Newsletter jako marketingový nástroj

Newsletter je především marketingový nástroj pro komunikaci s vašimi současnými zákazníky. Přesně v duchu obecně známé poučky, že udržet si současného zákazníka je mnohem levnější, než získat nového. Není se ale třeba lekat slova marketing, pokud nemáte ve firmě nikoho, koho byste touto činností pověřili. O vše se postaráme za vás. Stačí nám říct, co chcete vaším zákazníkům sdělit a my pro vás celou komunikaci navrhneme včetně grafického vzhledu newsletteru, textů v newsletteru a následného vyhodnocení newsletteru.

Newsletter jako nástroj pro zvýšení vašich příjmů

Newsletter lze také chápat a využít jako nástroj pro dosažení opakovaných nákupů ze strany vašich současných zákazníků. To, že se vašim současným zákazníkům budete formou newsletteru připomínat a upozorňovat je na novinky a příp. cenové akce, případně je – jako odběratele newsletteru – přímo zvýhodňovat, způsobí, že vás začnou vnímat jako opravdu „svého“ dodavatele a své další plánované nákupy uskuteční u vás. Možná i proto, že vaše konkurence jim žádné newslettery neposílá…

Newsletter jako nástroj pro udržení vašich současných zákazníků

Newsletter mlže být také nástrojem pro udržení současných zákazníků (retenci). Pravidelnou informovaností o vaší společnosti, vašich službách a novinkách docílíte toho, že si k vám vaši zákazníci vytvoří pevnější vztah a bude se jim od vás, jako svého současného dodavatele, hůře odcházet ke konkurenci. Budou vědět, že na ně nezapomínáte, i když třeba delší dobu nenakoupili či vašich služeb nevyužili.

Newsletter a zákony

Možná jste slyšeli o zákonu č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Jedná se o zákon, který vymezuje mj. pojem „obchodní sdělení“ (v našem případě prostřednictvím newsletteru) a zejména podmínky, za kterých lze obchodní sdělení prostřednictvím – v našem případě zejména elektronické pošty – zasílat. Právní výklad, který máme k dispozici, ve zkratce říká, že vaše současné zákazníky můžete oslovovat formou newsletteru (oficiální pojem je „obchodní sdělení“) bez nutnosti jejich souhlasu. Zákazník však mít možnost toto zasílání zrušit.

Pro vaši lepší představu - ukázky newsletterů

Připravili jsme pro vaši lepší představu výběr z realizovaných newsletterů pro naše zákazníky:

Newsletter parfemy-elnino.cz Newsletter novy-mobil.cz Newsletter autdoplnky-pracharna.cz Newsletter eStudio.cz
   
Prohlédněte si online verzi newsletteru pro parfemy-elnino.cz Prohlédněte si online verzi newsletteru pro autodoplnky-pracharna.cz Prohlédněte si online verzi newsletteru pro autodoplnky-pracharna.cz Prohlédněte si online verzi newsletteru pro estudio.cz

 

Chcete dosáhnout opakovaných nákupů vašich současných zákazníků a informovat je o novinkách?
Pak neváhejte a kontaktujte nás! Stačí vyplnit jméno, adresu vašeho webu, váš e-mail a telefonní kontakt na vás. Zbytek už nechte na nás.

 
Položky označené * jsou povinné.
 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce