OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Srovnávače zboží

Chcete oslovit zákazníky přesně ve chvíli a na místě kdy vybírají zboží?

Co to jsou srovnávače zboží

Srovnávače zboží jsou specifické internetové projekty, jejichž cílem je umožnit uživatelům internetu a potenciálním zákazníkům jednoduché, rychlé a přehledné srovnání cen stejných produktů z různých internetových obchodů. Zákazníci mají navíc si na srovnávači zboží možnost zvolit parametr, podle kterého proběhne srovnání. Může to být cena, dostupnost na skladě e-shopu, ale i shoda názvu výrobku či region nebo dokonce dostupné platební metody na daném e-shopu.

Co získáte využitím srovnávačů zboží?

Využitím srovnávače zboží získáte především sledující přínosy:

  • vyšší zisky vašeho e-shopu a vaší firmy,
  • přesné zacílení na moment výběru zboží a e-shopu zákazníky,
  • přesné zacílení na místo výběru zboží a e-shopu zákazníky,
  • vyšší návštěvnost vašeho e-shopu,
  • jasné vyhodnocení úspěšnosti tohoto distribučního kanálu.

Co také získáte v rámci služby:

V rámci registrace do srovnávačů zboží od nás získáte následující služby:

  • registrujeme vás do vybraných srovnávačů zboží,
  • pomůžeme vám s administrací smluv se srovnávači zboží, které smlouvu vyžadují,
  • postaráme se o hladký běh exportu zboží prostřednictvím datového souboru (XML feed),
  • provedeme optimalizaci tohoto datového souboru tak, aby byl ke srovnávačům přátelský,
  • pravidelné vyhodnocení výsledků.

Pro vás je to téměř bez starostí. Od vás je očekáváno pouze dodání několika málo informací pro smluvní vztah a podpis smlouvy.

Srovnávače zboží – správné místo a správný čas pro ovlivnění zákazníků

Srovnávače zboží jsou tím správným místem, kde můžete ovlivnit vaše potencionální zákazníky k nákupu ve vašem e-shopu. Pokud zákazník vyhledává ve srovnávači zboží produkt, který chce koupit a prodejce, od kterého tento produkt koupí, je to ten nejpříhodnější moment, ve kterém můžete tohoto zákazníka získat pro svůj e-shop.

Srovnávače zboží a jejich význam pro e-shopy

Srovnávače zboží přináší e-shopům obvykle cca 25% jejich tržeb. A jaká je cena za tyto obchodní příležitosti? Za každého takto získaného zákazníka zaplatí provozovatel internetového obchodu cca 1 Kč. Kolik je potřeba zákazníků pro realizaci jednoho nákupu (tzn. jaká je konverze) je už záležitostí každého internetového obchodu a jeho způsobu práce a komunikace se zákazníkem. Na to už srovnávače zboží vliv nemají.

Srovnávače zboží a vaše zboží

Možná je pro vás záhadou, jak se dostanou vaše produkty do srovnávače zboží. Data tam – po registraci e-shopu do konkrétního srovnávače zboží - dodává váš e-shop prostřednictvím datového souboru, který pro vás my vygenerujeme a řekneme srovnávači zboží, kde ho najde (jde o tzv. XML feed). Srovnávače zboží si sami budou automaticky tento datový soubor (XML feed) stahovat a aktualizovat tak údaje o vašem zboží ve svých databázích. Srovnávačů zboží je na internetovém trhu v ČR několik desítek. Mezi nejpoužívanější a také nejkvalitnější patří Zboží.cz, Heuréka.cz, Monitor.cz nebo Hledejceny.cz.

Pro oslovení vašich potencionálních zákazníků přesně ve chvíli, kdy vybírají zboží, stačí pouze vyplnit adresu vašeho webu, váš e-mail a telefonní kontakt na vás. Zbytek už nechte na nás.

 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce