OK Více informací

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek.
Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Google Analytics

Chcete vědět, jak efektivní je Váš web, kolik Vám přináší zákazníků, kdo jsou a jak se na Vašem webu chovají?

Co to je Google Analytics?

Google AnalyticsGoogle Analytics je skvělý pomocník pro vyhodnocování přínosů a efektivity vašeho webu. Je to také nástroj, který umožňuje obchodní a ekonomický pohled na vaši internetovou prezentaci.

 

 

Co díky Google Analytics získáte?

Google Analytics vám poskytnou informace o chování vašich potencionálních zákazníků na vašem webu:

  • jaká klíčová slova používají, když hledají vaše služby,
  • informace o jejich chování v průběhu celé návštěvy vašeho webu,
  • zda vůbec navštíví stránky s vašimi produkty a další…

Google Analytics vám dále poskytnou obchodní a ekonomické informace:

  • především informace o dosažení definovaných cílů vedoucích ke zvýšení počtu obchodních příležitostí:
    • vyplnění poptávkový formulář,
    • registrace uživatele,
    • nákup zboží či služby.
  • díky rozšíření E-commerce získáte přehled o počtu transakcí a realizovaném obratu
  • tato data lze díky Google Analytics promítnout do různých metrik, jako jsou region, odkud zákazník přišel, kampaň, na kterou zákazník reagoval, apod.

Všechny tyto informace budete mít k dispozici v v přehledné grafické podobě.

A k čemu vám tyto všechny informace z Google Analytics budou?

  • Informace o chování potencionálních zákazníků na vašem webu použijete pro úpravu jeho obsahu, příp. struktury webu.
  • Zjištěná klíčová slova použijete v textech vašeho webu a pro SEO optimalizaci vašeho webu (klíčová slova a popisy stránek).
  • Ekonomické a obchodní informace využijete např. pro rozhodnutí, kam zaměřit své obchodní či marketingové aktivity a o jejich úspěšnosti.

Samozřejmě díky těmto informacím získáte především odpověď na otázku, zda je vám váš web přínosem a informace vedoucí k tomu, aby pro vás váš web přínosem byl.

Google Analytics a návštěvníci vašeho webu

Google Analytics vám poskytnou informace o počtech návštěvníků a zobrazení stránek, ale také informace o jejich původu a charakteristice, např. informace regionálního charakteru (odkud - z jakého města přicházejí), dále informace technického charakteru (jaké prohlížeče či operační systémy používají), ale hlavně obchodně marketingové informace např. jak často se vaši návštěvníci na váš web vracejí, kolik stránek si prohlédli apod..

Google Analytics a vyhodnocování marketingových aktivit (reklamních - především PPC kampaní)

Díky Google Analytics rychle a snadno zjistíte, které stránky vašeho webu či e-shopu jsou nejnavštěvovanější, z jakých vyhledávačů a díky kterým klíčovým slovům na váš web jeho návštěvníci přicházejí. Díky tomu Google Analytics umožňují podrobně sledovat efektivitu vašich reklamních – především PPC kampaní.

Google Analytics a vyhodnocování cílů webu e-commerce

Stejně jako má cíl Vaše podnikání i váš web/e-shop by měl mít definovaný nějaký cíl ať už je to objednávka, registrace zákazníka, vyplnění kontaktního formuláře nebo odeslaná poptávka. S Google Analytics můžete detailně sledovat dosažení těchto cílů. Podobně vám Google Analytics poskytnou informace o tom, jak efektivní je váš objednávkový proces, na které stánky přicházejí a ze kterých stránek odcházejí. Díky Google Analytics E-commerce můžete sledovat detailně obchodování ve vašem e-shopu.

Výstupy a reporty

Důležitou součástí jsou výstupy a reporty z Google Analytics. Ty je možné definovat tak, aby to vyhovovalo vašim aktuálním potřebám. Je možné si nechat zasílat tyto reporty v pravidelných intervalech na váš e-mail. Pro weby / e-shopy s větším provozem se doporučují sledovat výstupy z Google Analytics jednou týdně.

 

Takže není nad čím váhat. Pro objednání Google Analytics stačí pouze vyplnit adresu Vašeho webu, Váš e-mail a telefonní kontakt na Vás. Zbytek už nechte na nás.

 
Položky označené * jsou povinné.
 
 
Podporujeme
 
Ocenění

eStudio.cz získalo ISO 9001-2009Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009. Naše radost je o to větší, že se jen několik málo... více

...
Klientská sekce