info@estudio.cz 733 644 146
Úspěšné weby, ziskové e-shopy
Přihlášení klienta

Srovnávače zboží

Chcete oslovit zákazníky přesně ve chvíli a na místě kdy vybírají zboží?

Co to jsou srovnávače zboží

Srovnávače zboží jsou specifické internetové projekty, jejichž cílem je umožnit uživatelům internetu a potenciálním zákazníkům jednoduché, rychlé a přehledné srovnání cen stejných produktů z různých internetových obchodů. Zákazníci mají navíc si na srovnávači zboží možnost zvolit parametr, podle kterého proběhne srovnání. Může to být cena, dostupnost na skladě e-shopu, ale i shoda názvu výrobku či region nebo dokonce dostupné platební metody na daném e-shopu.

Co získáte využitím srovnávačů zboží?

Využitím srovnávače zboží získáte především sledující přínosy:

  • vyšší zisky vašeho e-shopu a vaší firmy,
  • přesné zacílení na moment výběru zboží a e-shopu zákazníky,
  • přesné zacílení na místo výběru zboží a e-shopu zákazníky,
  • vyšší návštěvnost vašeho e-shopu,
  • jasné vyhodnocení úspěšnosti tohoto distribučního kanálu.

Co také získáte v rámci služby:

V rámci registrace do srovnávačů zboží od nás získáte následující služby:

  • registrujeme vás do vybraných srovnávačů zboží,
  • pomůžeme vám s administrací smluv se srovnávači zboží, které smlouvu vyžadují,
  • postaráme se o hladký běh exportu zboží prostřednictvím datového souboru (XML feed),
  • provedeme optimalizaci tohoto datového souboru tak, aby byl ke srovnávačům přátelský,
  • pravidelné vyhodnocení výsledků.

Pro vás je to téměř bez starostí. Od vás je očekáváno pouze dodání několika málo informací pro smluvní vztah a podpis smlouvy.

Srovnávače zboží – správné místo a správný čas pro ovlivnění zákazníků

Srovnávače zboží jsou tím správným místem, kde můžete ovlivnit vaše potencionální zákazníky k nákupu ve vašem e-shopu. Pokud zákazník vyhledává ve srovnávači zboží produkt, který chce koupit a prodejce, od kterého tento produkt koupí, je to ten nejpříhodnější moment, ve kterém můžete tohoto zákazníka získat pro svůj e-shop.

Srovnávače zboží a jejich význam pro e-shopy

Srovnávače zboží přináší e-shopům obvykle cca 25% jejich tržeb. A jaká je cena za tyto obchodní příležitosti? Za každého takto získaného zákazníka zaplatí provozovatel internetového obchodu cca 1 Kč. Kolik je potřeba zákazníků pro realizaci jednoho nákupu (tzn. jaká je konverze) je už záležitostí každého internetového obchodu a jeho způsobu práce a komunikace se zákazníkem. Na to už srovnávače zboží vliv nemají.

Srovnávače zboží a vaše zboží

Možná je pro vás záhadou, jak se dostanou vaše produkty do srovnávače zboží. Data tam – po registraci e-shopu do konkrétního srovnávače zboží - dodává váš e-shop prostřednictvím datového souboru, který pro vás my vygenerujeme a řekneme srovnávači zboží, kde ho najde (jde o tzv. XML feed). Srovnávače zboží si sami budou automaticky tento datový soubor (XML feed) stahovat a aktualizovat tak údaje o vašem zboží ve svých databázích. Srovnávačů zboží je na internetovém trhu v ČR několik desítek. Mezi nejpoužívanější a také nejkvalitnější patří Zboží.cz, Heuréka.cz, Monitor.cz nebo Hledejceny.cz.

Pro oslovení vašich potencionálních zákazníků přesně ve chvíli, kdy vybírají zboží, stačí pouze vyplnit adresu vašeho webu, váš e-mail a telefonní kontakt na vás. Zbytek už nechte na nás.

Rychlé kontakty

Pokud máte zájem o naše služby, neváhejte nás kontaktovat.

Telefon: 733 644 146
E-mail: info@estudio.cz

Více kontaktů

Testovací boxík který zobrazíme vlevo

Lorem ipsum dolor sit amet

Ocenění

Na konci roku 2011 jsme splnili náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ČSN EN ISO 9001:2009... více

Kontakt

Adresa
Mrštíkova 1122/40, 500 09 Hradec Králové
Mobil

© 2019, eStudio.cz | Webové stránky vytvořilo eStudio.cz | Webdesign & SEO | Postaveno na Reflex CMS